We weten dat het beter kan.

Een website die niet goed werkt. Een Linkedin pagina met een verkeerde doorverwijzing. Dit zijn vaak voortekenen dat er naast de marketingcommunicatie, intern ook een hoop winst te behalen valt. 

Bedrijven die groeien en floreren kijken vaak logischerwijs vooruit en vergeten daarbij soms om stil te staan bij de basis. Er wordt hard gewerkt voor bestaande klanten maar lijken soms te vergeten dat potentiële klanten zich niet altijd laten horen. Wanneer een bedrijf geen klachten of opmerkingen ontvangt over hun communicatie, vaak onterecht wordt gedacht dat het dan wel goed moet zijn.

Wat je dan ook vaak ziet is dat er intern ook op die manier naar wordt gekeken. Dit is de marketingspend die wij al jaren hebben en zolang het bedrijf groeit moet dat niveau aan spend wel kloppen. Na een quick scan van deze spend is vaak al snel te zien waar (flinke) kosten kunnen worden bespaard en/of slimmer kan worden besteed.

Vorige
Vorige

Waarom we doen wat we doen.

Volgende
Volgende

Waarom? Daarom.